14 Nisan 2010 Çarşamba

Sanal Pos Maceram

Bir internet sitem için sanal pos alma ihtiyacı duydum internetten kısa bir araştırma yaptıktan özellikle en kolay sanal pos'u hangi bankadan alabilirim'e odaklanarak, şu sonuçları edindim.

1- Akbank: yıllık işletim ücreti 300 dolar sanal pos'un. gittiğim şube'deki yetkili daha önce hiç sanal pos işlemi yapmamış, ne yapması gerektiğini de bilmiyordu. uzun süre aradıktan sonra bilgisayarına kayıtlı bir sanal pos dökümanı buldu, en son neyse ben bir de diğer bankalara sorayım şeklinde Akbank sanal pos maceramı bitirdim.

2- Türkiye Finans: Türkiye Finans Bankası sanal pos işlemlerinde oldukça hızlı diye duymuştum. Gittiğim şubedeki ticari yetkililer bir bilgisayar etrafında toplanmış fotolara bakıp aralarında konuşuyorlardı Neyse yanlarına gittim, kimse aldırmadı, en birisini ben sanal pos başvurusu için gelmiştim dediğimde, biz sanal pos vermiyoruz cevabı aldım. ama internet sitenize öyle demiyor dediğimde,

http://www.turkiyefinans.com.tr/tr/bireysel_bankacilik/pos_hizmetlerimiz/sanal_pos.aspx

yok biz sanal pos vermiyoruz cevabını tekrar aldım ve çıktım.

3- İş Bankası: İş Bankasına sanal pos için gittiğimde ise, ya o iş zor, uzun sürer hiç uğraşmayın cevabı aldım. E tamam o zaman ben başka bankaya gideyim dediğimde ise, yo siz yine de kurumsal bir hesap açtırın cevabı aldım. elime bir form verdiler bunu doldurup gelin dediler. Tabi ki bir daha uğramadım.

4- Yapı Kredi Bankası: Yapı Kredi Bankası sanal pos konusunda en ilgili ve en olumlu cevap aldığım Bankaydı. Gittiğimde ticari şube yetkilisi konu ile ilgisi ve bilgisi olan biriydi, eksik evraklarıma baktı, onları tamamlamamı söyledi. Firma ve internet sitesi hakkında bilgi aldı, ücretlerden bahsetti. Aldığım en olumlu geri dönüş Yapı Kredi Bankası'ndan oldu, ve başvurumu bu banka aracılığıyla gerçekleştirdim.

Hiç yorum yok: